Obsah

30. BŘEZNA - 3. DUBNA 2020

ČESKÝ JAZYK

  1. písanka str. 12, 20, 21
  2. pracovní sešit – str. 19 / cv. 4, 5

str. 20 / cv. 6 (jména seřadit podle abecedy do školního sešitu)

str. 20 / cv. 7

MATEMATIKA

  1. Už počítám do 100 – str. 26, 27 (poslední cvičení)
  2. str. 28, 29 (první cvičení)

 

PRVOUKA

  • pracovní sešit – str. 46

 

Doporučuji procvičování:

www.skolakov.eu – matematika 2. třída => sčítání
a odčítání do 100 s přechodem přes základ 10 => početní trenažer (sčítání s přechodem přes desítku)

 

I nadále prosím rodiče o spolupráci při posílání vypracovaných úkolů. Opravím a pošlu zpět. Děkuji.

Dominika Zelenková

 

ZA ZÁBAVOU DO ŠKOLNÍ DRUŽINY -klikni zde

--------------------------------------------------------------------

23. - 27. BŘEZEN 2020

ČESKÝ JAZYK
1. učebnice - str. 86 / cv. 8 - ústně
                     str. 86 / cv. 9 - podle zadání (větu napsat do sešitu)
                     str. 86 - přečíst žluté rámečky
2. pracovní sešit - str. 18 / cv. 1
3. seřadit slova podle abecedy (do sešitu) - jablko, meruňka, banán, hruška, švestka,
   broskev, pomeranč, grep
4. písanka - str. 10, 11


MATEMATIKA
1. pracovní sešit - str. 6, 7
2. Už počítám do 100 - str. 13, 15


PRVOUKA
1. pracovní sešit - str. 44, 45

 

Prosím rodiče, pokud mají možnost, aby mi naskenované nebo ofocené písemné úkoly zaslali na email: Dominika.Zelenkova@zstgmblatna.cz 

Děkuji moc za spolupráci, Dominika Zelenková

 

ZA ODMĚNU ZÁBAVA VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ

Milé děti, abyste si svůj čas učení mohly zpestřit i zábavou, připravila jsem si pro vás několik námětů. Nejsou povinné, ale věřím, že se zabavíte. K zábavě se dostanete kliknutím ZDE.

Vaše vychovatelka Anna Čadková

--------------------------------------------------------------------

16. - 20. BŘEZNA 2020

ČESKÝ JAZYK

1. naučit se vyjmenovat slovní druhy

2. pracovní sešit str. 15/cv. 1; str. 16/cv. 4,5; str. 17/cv. 6,7

3. písanka: strana 7, 8, 9

4. denně číst

 

MATEMATIKA

1. trénovat sčítání a odčítání s přechodem přes desítku - do 20

2. sčítání a odčítání do 100 (bez přechodu)

3. trénovat rýsování úseček dané délky

Děkuji za spolupráci, Dominika Zelenková